Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 3 000,00 Kč a máte dopravu ZDARMA
  1. Úvod
  2. Nejčastější otázky | FAQ
Nejčastější otázky

Na začátku je otázek vždy hodně. My však víme, že učený z nebe nespadl a proto velice rádi odpovíme na jakékoliv Vaše dotazy ať už prostřednictvím emailové komunikace, facebooku, nebo naší online poradny v pravém dolním rohu stránek.

Zkuste si prolistovat naše stránky, třeba odpověď na Vaší otázku najdete. K tomu jsme si připravili pár článku:

 

Zde je několik dalších rychlých odpovědí:

Jakým způsobem mohu zboží objednat?

Občas se na nás obrátíte s dotazem, zda lze zboží objednat telefonicky, případně emailem. Bohužel toto nelze. Jediným způsobem je objednání prostřednictvím našeho eshopu a vyplněním objednávkového formuláře. Důvodem je nutnost potvrdit, že jste se seznámili s obchodními podmínkami.

 

Jakými způsoby lze provést platbu za zboží?

V objednávce si můžete zvolit platbu dobírkou, nebo platbu převodem na účet, před odesláním zboží. Jiné způsoby platby v současné době neakceptujeme.

 

Jaká je obvyklá dodací doba?

Zboží se snažíme odesílat bezodkladně. Znamená to, že zásilky balíme hned, jak je nám objednávka doručena a následně je předáme na oddělení expedice. Předání zásilky dopravci probíhá zpravidla následující pracovní den. Z kapacitních důvodů se odeslání zásilky může v ojedinělých případech prodloužit o 1-2 dny.

Z praxe víme, že dosahujeme nejkratšími dodacími lhůtami, kterých lze dosahovat, což je zřejmé i z našeho zákaznického hodnocení, například na Heurece.

 

Není skladem? - V případě, že zboží není skladem, počítejte s delší dodací lhůtou, která je velmi proměnlivá. Vzhledem k tomu, že je zboží objednáváno z celého světa, dodací doby se pohybují v rozmezí 4 - 30 dní. Po vytvoření objednávky Vás ale vždy kontaktujeme s přesnějším odhadem dodací doby, ale zpravidla se nám daří zboží, které není skladem doručovat do 10 dní.

 

Může se cena u žboží které není skladem změnit?

Ano může. Cena zboží, které není skladem je pouze informativní a garantovat Vám ji nemůžeme. Ve většině případů se jedná o jednotky procent, které ovšem neřešíme a necháváme cenu podle objednávky, to ale neplatí v případě, že se cena zboží změnila velmi výrazně. V takovém případě Vám nabídneme nové možnosti.

 

GDPR?

Co se týče evropského nařízení o ochraně osobních údajů, máme vše podle evropského nařízení. Vše máme nastaveno tak, jak nařízení stanoví a proto se nemusíte bát, že by Vaše osobní údaje nebyli v bezpečí. Více naleznete ZDE