- Úvod
- Nejčastější otázky | FAQ
- Reklamace
Reklamace zboží je vždy nepříjemná věc. Pokud již k takovéto situaci dojde, chceme, aby její průběh a vyřešení bylo vždy k plné spokojenosti našich zákazníků.
Záruční doba:
Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zásilky zákazníkem a její délka je 24 měsíců. Zákazník je povinen vadu reklamovat neprodleně po jejím zjištění.
Postup reklamace:
To nejjednodušší, co Vám nabízíme je poslání fotografií s popisem poškození na náš email bezigelitu@post.cz . Pro rychlejší vyřízení uveďte prosím kontaktní telefon, popřípadě i vhodný čas, kdy Vás můžeme volat.
Nejpozději do 3 pracovní dnů Vás bude kontaktovat náš pracovník s informacemi, jak bude reklamace řešena, popřípadě si s Vámi domluví další postup.
Druhá, avšak někdy složitější cesta, je poslání zboží na naši adresu. V tomto případě je nutné vyplnit reklamační list a řídit se pokyny v něm uvedenými. Reklamační list přiložte k zasílané reklamaci, nebo elektronicky na mail bezigelitu@post.cz
Reklamační list naleznete zde:
Reklamační list ve formátu .docx - pro vyplnění na počítači
Reklamační list ve formátu .pdf - pro vytisknutí
Ostatní upozornění:
- Vyřízení reklamace trvá nejdéle 30 dní od přijetí zboží.
- Reklamace se řídí zákonem o ochraně spotřebitele č. 634/1992 Sb
- Zboží nám nikdy nezasílejte na dobírku, nebude převzato.